Portada Música Unos 13.000 siguidores de Paul McCartney tienen yá la so entrada pal conciertu de Xixón

Unos 13.000 siguidores de Paul McCartney tienen yá la so entrada pal conciertu de Xixón

by asturnet

Queda un mes pa que Paul McCartney abra en Xixón el fueu de la so xira europea y unos 13.000 ‘fans’ del veteranu músicu británicu yá tienen la so entrada pal conciertu que l’estadiu d’El Molinón acoyerá el prósimu 25 de mayu. Pesie a que l’aforu de la cancha xixonesa pa esti tipu de recitales pue llegar a los 40.000 espectadores, l’Ayuntamientu decidió poner a la venta unes 30.000 llocalidaes pa la cita col ex baxista y vocalista de los Beatles.

Según fontes del Teatru Xovellanos, sociedá municipal encargada d’organizar y xestionar el conciertu de McCartney en Xixón, la venta d’entraes sigue a bon ritmu y ye previsible que s’intensifique conforme vaiga aprosimándose la fecha’l recital, pal qu’agora queden cuatru selmanes.

Paul McCartney namás va ufrir trece conciertos nel contestu de la so xira europea ’04 Summer Tour’, con dos úniques incursiones nel Estáu español: Una en Xixón y la otra en Madrid. Por esa razón, los organizadores del recital n’Asturies esperen atrayer a Xixón a públicu d’otres comunidaes autónomes interesáu en ver en directu al míticu músicu británicu.

Les llocalidaes pal conciertu d’El Molinón tán a la venta, a un preciu de 45 euros, na taquilla’l teatru, nos caxeros de la rede Caxastur, na Fnac, nel númberu de teléfonu 902888902 y na web www.ticktackticket.com.

Web de compra d’entraes pal conciertu

Tamién te podria gustar