Portada Comunicación Universidá y RTPA impulsen el proyectu TESELAS pa esparder el trabayu d’investigación moza nun programa selmanal na TV

Universidá y RTPA impulsen el proyectu TESELAS pa esparder el trabayu d’investigación moza nun programa selmanal na TV

by asturnet

La Universidá y RTPA presentaron esti día’l proyectu TESELAS que tien por enfotu esparder trabayu de los mozos investigadores ente la población. La iniciativa, enmarcada dientro de les acciones del Campus d’Excelencia Internacional, ye pionera dientro del sistema universitariu español.

TESELAS ye’l nuevu proyectu de divulgación impulsáu pola Universidá d’Uviéu en collaboración cola Radio Televisión del Principáu d’Asturies (RTPA).

La iniciativa pretende averar a la sociedá asturiana’l trabayu de los mozos investigadores espublizando’l conteníu y los principales afayos que recueyen les sos tesis doctorales.

El rector de la Universidá d’Uviéu, Vicente Gotor, y el director xeneral de RTPA, Antonio Virgili, presentaron esta mañana TESELAS, que se va emitir na televisión pública asturiana a partir del sábadu 15 de febreru, a les 13:30 hores con una periodicidad selmanal. Les pequenes pieces audiovisuales fueron producíes pola Universidá d’Uviéu so la supervisión de el investigadores y enceten estudios desenvueltos na institución académica en toles arees de conocencia.

El proyectu, enmarcáu nes acciones estratéxiques del Campus d’Excelencia Internacional, trata de poner al algame de tola sociedá d’una manera accesible el trabayu científicu que se desenvuelve n’Asturies. La voz de los investigadores más nuevos de la rexón va sirvir pa dar a conocer con un tonu divulgativu temes d’estraordinaria relevancia científica.

El formatu de TESELAS ye una narración en primer persona que respuende a entrugues clave sobre cada tesis doctoral y les principales aportaciones que llogró la investigación.

Les emisiones van empezar con un trabayu d’investigación sobre la identificación de mecanismos moleculares implicaos nel cáncer y l’avieyamientu, de Jorge Manuel de la Rosa, del departamentu de Bioquímica y Bioloxía Molecular. Esta tesis foi dirixida polos doctores Carlos López-Otín y Juan Cadiñanos.

Tamién te podria gustar