Portada Plástiques Universidá y Banco Herrero renueven una collaboración que permitirá la puesta en marcha de cuatro esposiciones

Universidá y Banco Herrero renueven una collaboración que permitirá la puesta en marcha de cuatro esposiciones

by asturnet

La Conseyería de Cultura del Principáu ya’l Banco Herrero renovaron esti llunes un alcuerdu de collaboración pa favorecer la difusión y la promoción cultural fecha n’Asturies. La primera de les esposiciones que va poder disfrutar el públicu asturianu por mor d’esti conveniu ye “¿Que arte? Discursos sin fronteras”, qu’entamó esti llunes nel Edificiu Hestóricu de la Universidá d’Uvieu con motivu del 400 aniversariu de la institución educativa asturiana.

Tres esta primer actividá van llegar tres esposiciones. Siempre nel espaciu d’arte del Banco Herrero, el ciclu va siguir a metá del mes d’abril con una amuesa n’homenaxe de la obra de la pintora xixonesa Pepa Osorio. El turnu pasará dempues al fotógrafu Edward Steichen, un de los más poderaos de la so xeneración pol so trabayu en revistes como “Vogue” o “Vanity Fair”. La última de les cuatro esposiciones previstes va tar dedicada al pintor asturianu durante la II República, Andres Vidau.

Esti alcuerdu ente les dos entidaes ye una renovación del que firmaron en 2002 con un resultáu de 20 esposiciones de diferentes estilos feches por mor d’esta collaboración. La novedá principal nesta nueva firma, que tendá valor durante un ciclu de cinco años, ye la incorporación del compromisu poles dos partes de difudir la cultura y los artistes asturianos nel estu d’España.

Tamién te podria gustar