Portada Política Unión Asturianista (URAS-PAS) y Andecha Astur, xuntos en Noreña

Unión Asturianista (URAS-PAS) y Andecha Astur, xuntos en Noreña

by asturnet

Les agrupaciones en Noreña de los partíos asturianos Unión Asturianista (URAS-PAS) y Andecha Astur vienen de presentar una campaña conxunta pa pidir una ambulancia permanente nel Conceyu. Una collaboración ente partíos que nun suel ser vezu n’Asturies.

Andecha Astur y Unión Uras-Pas entamaron amás, esta selmana pasada, una recoyida de firmes en Noreña cola fin d’algamar una ambulancia permanente. Pue firmase nunos 30 establecimientos y fairánse recoyides a pie de cai. Les firmes univaránse al Serviciu de Salú del Principáu d’Asturies (Sespa). Anguaño, l’ambulancia asignada al Conceyu tien base en La Pola Siero y según los aprtíos asturianos “tien un área d’actuación escesiva”, la ambulancia ye necesaria tamien pol tiempu d’espera si ta ocupáu’l vehiculu actual, la escasa posibilidá de recuperación del paciente y el mayor serviciu a les zones entre La Pola Siero, Llanera y Uviéu.

Andecha Astur y Uras-Pas esplicaron la so collaboración en base a puntos coincidentes y l’enfotu en que se pue facer en Noreña una oposición constructiva”

Tamién te podria gustar