Portada Escéniques “Unidad móvil en disolución” de Llorenç Barber inauguró’l Teatru de la Llaboral

“Unidad móvil en disolución” de Llorenç Barber inauguró’l Teatru de la Llaboral

by asturnet

El músicu valencianu Llorenç Barber foi l’encargáu de dirixir el conciertu d’inauguración col que na nueche del vienres a partir del les 20:30 hores echó a andar oficialmente’l Teatru de La Llaboral. Nel espectaculu que lleva por nome “Unidad móvil en disolución” participaron más de 300 músicos ente los qu’están delles formaciones asturianes como’l grupu Trompetomaniac del Conservatoriu de Xixón, les bandes de gaites Villa de Xixón y La Reina del Truebano o les bandes de música de Llaviana, Xixón y Noreña ente otros.

El nuevu Teatru de La Llaboral ye, tres la remodelación, el primer equipamientu teatral asturianu por capacidá y por equipamientu tecnicu. Con una inversión de más de 16 millones d’euros el teatru cunta con un aforu cercanu a les casi 2.000 localidades, una caxa escenica de 400 metros y un foru pa los músicos con capacidá pa 200 persones.

A la inauguración asistíen el Ministru de Cultura, Cesar Antonio Molina, el Presidente del Principáu d’Asturies, Vicente Álvarez Areces y la Conseyera de Cultura, Encarnación Rodríguez, ente otres personalidaes.

Tamién te podria gustar