Portada Política Unidá Nacionalista Asturiana celebra esta fin de selmana’l so II Congresu

Unidá Nacionalista Asturiana celebra esta fin de selmana’l so II Congresu

by asturnet

El Comité Organizador del II Congresu d’Unidá Nacionalista Asturiana (UNA) que se fai esti fin de selmana nel Auditoriu d’Uviéu, comunicó güei que nesti momentu hai confirmada la participación de más de 20 delegaciones que van asistir al actu de pieslle. L’alderique de les ponencies política y d’estatutos tendrán llugar na xornada del sábadu, y el domingu fadráse l’actu de pieslle nel que van participar los convidaos y va presentase la nueva Xunta Executiva d’UNA.

Ente les delegaciones que yá confirmaren la so presencia nel Congresu alcuéntrense partíos políticos asturianos como Bloque por Asturies, Partíu Asturianista y Los Verdes d’Asturies y de fuera del país como la formación vasca Aralar y l’aragonesa Chunta Aragonesista. Nel congresu van tar presentes el diputáu de la Xunta Xeneral Roberto Colunga, en representación del Bloque, y el parlamentariu vascu Mikel Basabe, en representación d’Aralar. Tamién asistirán agrupaciones polítiques locales como ApN (Nava) y UICA (Carreño).

Pela so parte, el campu sindical va tar representáu polos sindicatos SUATEA y CSI que van univar delegaciones propies.

Amás de los partíos políticos, instituciones como l’Academia de la Llingua Asturiana, el Conseyu de la Mocedá del Principáu d’Asturies (CMPA), y la Xunta pola Defensa de la Llingua Asturiana confirmaren yá la so presencia, igual que lo fixeron otres organizaciones y colectivos de distinta mena como l’Asociación de Colectivos Asturianos (ACA), Belenos, Fai! o Xeira.

Tamién te podria gustar