Una web recueye firmes pa restituir Vientos de agua’ al so horariu orixinal

01 febreru 00:56 2006 Imprimir

El cambiu d’horariu de la teleserieVientos de aguaa la madrugada fechu pola cadena Telecinco ta siendo retrucáu por una iniciativa de recoyida de firmes na que se pide a la canal privada que restituya la producción del arxentín Juan José Campanella a la so emisión n’hora de prime time. Alrodiu de dos mil firmes avalen esta solicitú de siguidores de la serie.

La producción na que se narra la hestoria d’una saga d’emigrantes orixinarios d’Asturies y rodada en parte n’esteriores del nuestru país tuvo nes sos primeres emisiones unos índices d’audiencia que Telecinco nun consideró bastantes pa caltener ‘Vientos de agua’ nel so horariu orixinal, a les 22.00 hores.

Aurora Vergara, una avilesina afinancada en A Coruña, ye l’autora de la iniciativa qu’al través de la páxina web www.petitiononline.com pide al equipu directivu de la cadena española la reposición de la serie de Juan José Campanella al horariu nel qu’escomenzó emitise porque a xuiciu de los firmantes “la serie, tanto pola so calidá como pola so temática de gran interés, nun ha ser relegada a la madrugada de los viernes, como ocurrió el día 20 de xinero”. La solicitú ta recibiendo alrodiu de dos mil solicitúes que l’apoyen.

Más información

  Categories:
Loading Facebook Comments ...