Portada Escéniques Una visión de ‘El retratu de Dorian Gray’ nos güeyos de Savater pieslla l’añu teatral nel Xovellanos

Una visión de ‘El retratu de Dorian Gray’ nos güeyos de Savater pieslla l’añu teatral nel Xovellanos

by asturnet

Dorian Gray, nos güeyos de Fernando Savater. Una adaptación del clásicu d’Óscar Wilde pieslla l’añu escénicu del teatru Xovellanos de Xixón, con una representación única a cargu de la compañía producida por Juanjo Seoane. El repartu’l montaxe, dirixíu por María Ruiz, ta encabezáu polos intérpretes José Luis Pellicena, Juan Carlos Naya y Eloy Azorín.

Xunta ellos, pisarán les tables del coliséu xixonés los tamién actores David Naya, Lola Codón y Pilar San José, participantes nun espectáculu que cuenta con música orixinal de José Nieto. La representación entamará a les 20,30 hores d’esta tarde.

En pallabres del adaptador de la obra, Fernando Savater, la creación dramática de Wilde ye una hestoria fantástica al rodiu de la culpa y la inocencia que trai a l’alcordanza el popular desdoblamientu retratáu en ‘L’estrañu casu del Doctor Jekyll y Míster Hide’, asoleyada cinco años antes de la obra de Wilde qu’agora aporta a Xixón.

A partir del vienres, el Xovellanos apartará’l teatru y centraráse na música gospel, con un festival monográficu que s’estenderá hasta’l domingu en tres conciertos corales sucesivos.

Web de la productora del espectáculu

Tamién te podria gustar