Portada Política UNA ve caza de bruxe contra tolo que “arreciende” a identidá

UNA ve caza de bruxe contra tolo que “arreciende” a identidá

by asturnet

La Estaya de Cultura d’Unidá Nacionalista Asturiana (UNA) enmarcó dientro de una “autentica caza de bruxes escontra tolo que ‘arrecienda’ a identidᔠles declaraciones d’ Ana Rosa Migoya nes qu’afita que la Llei nun dexe que l’asturianu puntúe nunes oposiciones.

El portavoz de la estaya, Ignaciu Llope, que ye amás amás residente en Cangas, recuerda l’asturianu ye la llingua materna y vehicular de bona parte de los habitantes de Cangas, polo que ye lóxico que la so concocencia puntúe nunes oposiciones.

Dende Unidá Nacionalista Asturiana (UNA) entiéndese que “la ofensiva escontra posicionamientos democráticos elementales, como los que tán tres de la potenciación del asturiano alcuéntrase agora col apoy de postures intransixentes qu’apelen a una Llei d’Usu que nun cumplen un día sí y otru tamién”.

Llope afirmó también que “n’Asturies a munchos gusta-yos combater contra la pantasma d’una supuesta imposición del asturianu que namás existe nes sos cabeces y cuenten ganar n’Asturies guerres ayenes que nun tienen nada que ver cola realidá asturiana”.

Por último dende la Estaya de Cultura de UNA recuérdase que según los datos de la UNESCO la nuesa llingua ta en claru peligru, polo que son necesaries midíes más ambiciosas pa la so protección, entamando pola oficialidá.

Tamién te podria gustar