Portada Sociedá UNA-Uviéu critica la xuba del transporte públicou más d’un diez por cientu

UNA-Uviéu critica la xuba del transporte públicou más d’un diez por cientu

by asturnet

UNA-Uviéu quier amosar el so refugu a la xuba del bonobús porque ye una midida qu’afecta de forma directa a les persones con más necesidaes y tamién a munchos estudiantes, que lo precisen diariamente pa movese pela ciudá.

Unidá Nacionalista Asturiana pide al Conceyu d’Uviéu que nun aproveche la marcación actual de crisis y el contestu de recorte de derechos sociales per parte de los gobiernos central y autonómicu, “pa ingresar dineru nes arques municipales. UNA esixe al Conceyu d’Uviéu y al so Alcalde una forma d’actuar acordies a lo que tendríen de representar, un organismu públicu al serviciu de los ciudadanos y nun actuar como un ente priváu que namás piensa nos beneficios”.

D’igual miente UNA recuerda que nos autobuses d’Uviéu nun ye válida la tarxeta prepagu del Consorciu de Tresportes d’Asturies, “obligando a los usuarios a pagar dos bonos pa usar el bus y el tren respectivamente”. Pa cabu UNA califica de “sida barata” les declaraciones del conceyal Alberto Mortera, “nes qu’afirma que’l déficit del Conceyu y la crisis son les causes pa xubir el preciu del billete, cuando les contrataciones pola Zarzuela xuben a más 800.000 euros. De poco nos val a les uvieínes y los uvieinos la Zarzuela si nun podemos pagar el billete pa dir vela”.

Darréu d’esto, UNA-Uviéu pide-y al Conceyu que nun estruma a los ciudadanos pa pagar los gastos de la so mala xestión y de una crisis xenerada pola especulación y l’avaricia del sistema capitalista.

Tamién te podria gustar