Portada Educación Una propuesta privada pal grau de Deporte combina les sedes de Mieres y Xixón

Una propuesta privada pal grau de Deporte combina les sedes de Mieres y Xixón

by redacción asturnews
Foto: JJ Vico Bretones (https://www.flickr.com/photos/jjvico65/)

Una propuesta privada pal grau de Deporte, impulsada por un grupu de profesionales de la enseñanza de l’Actividá Física y el Deporte (INEF) qu’exercen principalmente en Madrid y Barcelona, combina les sedes de Mieres y Xixón.

La Facultá de Formación del Profesoráu de la Universidá d’Uviéu y la Facultá Padre Ossó, centru adscritu, fueron les primeres en presentar al rectoráu les sos propuestes pal grau en Ciencies de l’Actividá Física y del Deporte. A estes sumóse, el pasáu abril, una tercera alternativa, de calter priváu ya impulsada por un grupu de profesionales de la enseñanza de l’Actividá Física y el Deporte (INEF) qu’exercen principalmente en Madrid y Barcelona, interesaos n’impartir esta titulación na rexón tamién como un centru adscritu. La so propuesta va ser conocida en detalle na xunta de la comisión d’estudiu d’esta titulación que ta previstu celebrase esta mañana.

Hasta onde se sabe, la que se denomina como Escuela Universitaria del Deporte d’Asturies (Eudas) aprovecharía los recursos de la Universidá d’Uviéu disponibles nos campus de Xixón y Mieres pa impartir les clases y realizar les práctiques acomuñaes a la docencia d’esti grau. En concretu, plantega aprovechar aules disponibles na Escuela de Marina Civil, onde na actualidá imparten los graos de Náutica y Tresporte Marítimu y de Marina, qu’esti cursu sumaron 209 alumnos, según instalaciones deportives tantu de la Universidá como municipales.

Nel campus de Barredo, en Mieres, la disponibilidá d’espacios llibres para l’actividá académica ye más que suficiente, cuidandoo que na actualidá solo’l 40% de les sos instalaciones tán ocupaes. Con capacidá para 2.279 alumnos, esti cursu solu tuvo 900. Los miembros de la comisión d’estudiu del grau de Ciencies de l’Actividá Física y el Deporte tamién van tener ocasión güei d’analizar eses instalaciones disponibles en Mieres. Les mesmes que la Facultá Padre Ossó plantegaba usar, previu pagu a la Universidá, para impartir esta titulación.

La otra alternativa, la de la Facultá d’Educación del Profesoráu, propón sicasí llevar el gruesu de la docencia al campus de Xixón, utilizando aules de la Universidá Llaboral. Ellí impartiríense en total trés de los cuatro cursos del grau. Otros dos semestres seríen n’Uviéu. El Conceyu de Xixón comprometiose a ampliar la partida económica recoyida nel conveniu cola Universidá nun millón d’euros mientres cuatro años para habilitar o ameyorar les instalaciones que fueren necesaries si, a la fin, el grau acaba na ciudá.

Tamién te podria gustar