Portada Sociedá Una placa na plaza del Conceyín recuerda a la líder vecinal Dolores Fernández Lloses

Una placa na plaza del Conceyín recuerda a la líder vecinal Dolores Fernández Lloses

by redacción asturnews

Uviéu recuerda a la líder vecinal, Dolores Fernández Lloses, en La Corredoria, el so barriu dende esta selmana. La Corporación municipal, encabezada pol Alcalde, asistió esta mañana al descubrimientu de la placa en memoria de l’activista social, finada en 2016.

Exconceyala del PSOE nel Conceyu d’Uviéu y activista del movimientu vecinal de La Corredoria, Dolores Fernández finó n’agostu de 2016, tres una enfermedá que la caltuvo alloñada del so trabayu, amigos y vecinos, durantes un tiempu. Pero solu unos meses. Secretaria de l’Asociación de Vecino “San Juan” nos años noventa, Fernández Lloses lideró la creación de patrullar ciudadanes qu’entós contribuyeron a acabar col tráficu de drogues en La Carisa, onde vivía. Clara líder nun duldar en denunciar los problemes del so barriu y pidir ayuda na Xunta Xeneral del Principáu. En 2007 entró a formar parte de les llistes del PSOE y salió escoyida concejala, cargu qu’ostentó mientres un mandatu, hasta 2011.

Dolores Fernández Lloses tamién tuvo bien venceyada a l’Asociación de Muyeres Llibres de La Corredoria y últimamente a l’Asociación de Participación Vecinal (Asparve).

Mientres l’actu d’esta mañana intervieno Mayte Orozco, presidenta de l’Asociación de Vecino San Juan de La Corredoria, quien destacó “la preocupación, solidaridá y arrogancia de Dolores para con tolos sos vecinos y vecines y los sos años de trabayu desinteresáu”. Pela so parte, l’Alcalde, sorrayó “la trayectoriua de Fernández Lloses como un exemplu de compromisu col so barriu y la so ciudá y del inconformismu necesariu para faer que les coses ameyoren”. Wenceslao López estimó a les nietes y a los fíos de Dolores, Loli y Jesús, la so presencia nel homenaxe y enfatizó la inmportancia de que fueren los mesmos vecinos “quien quixeron qu’una placa recuerde’l llabor de Dolores Fernández Lloses”.

Tamién te podria gustar