Portada Hestoria UNA pide que’l 25 de mayu seya día festivu

UNA pide que’l 25 de mayu seya día festivu

by asturnet

El coordinador d’UNA, Miguel Ánxel Díez, recordó que “la fecha del 25 de mayu conmemora ún de los acontecimientos más importantes na historia asturiana, onde Asturies entra na dómina contemporanea cola proclamación en 1808 de la soberanía de la Xunta Xeneral, la rebelión del pueblu asturianu en defensa de la llibertá, l’unviu d’embaxadores a Inglaterra, la creación del Exércitu Asturianu y el diseñu de la nuestra bandera”. Por ello, piden “la incorporación del 25 de mayu al calendariu festivu y la recuperación de la Sala Capitular y los llugares nos que tuvieron llugar los acontecimientos, como parte de la memoria colectiva d’Asturies”.

UNA va recordar nos sos actos qu’esta data “ta arreyadaa la creación de la bandera asturiana diseñada en 1808 por Xovellanos”.

Pa Díez “esta data pasa tolos años ensin pena nin gloria y ensin nengún tipu de reconocencia institucional y yá ye’l momentu de camudar esta dinámica incluyendo’l 25 de mayu nel calendariu festivu asturianu”. UNA propón tamién que se recupere, reconoza y esparda la redolada de la Sala Capitular, onde tuvo llugar la xunta de la Xunta Xeneral y la proclamación de soberanía, como un llugar emblemáticu y simbólicu pa la identidá asturiana y pa la llucha pola llibertá”.

Unidá Nacionalista Asturiana (UNA) va celebrar el próximu martes 25 na Corrada del Obispu a la puerta de la Sala Capitular, como fixo nos últimos años, un homenaxe a los revolucionarios de 1808 que va cuntar con delles intervenciones rellacionaes colos acontecimientos.

Tamién te podria gustar