Una oportunidá única pa formase en periodismu dixital nel añu qu’arranca’l portal web de la tv autonómica

19 febreru 00:56 2005 Imprimir

L’únicu cursu presencial de postgráu en Periodismu Dixital que se desendolca nes Universidaes españoles tien abiertu namái qu’hasta’l 25 de febreru’l plazu d’inscripción. El títulu d’espertu en periodismu dixital de la Universidá d’Uviéu va entamar el día 10 de Marzu nes aules del IUDE n’Uviéu y desendolcaráse de llunes a xueves, de 16 a 22 hores nos meses de marzu, abril y mayu. Pa facer la inscripción tien de visitase la páxina web del IUDE o la páxina del propiu “Títulu d’espertu en periodismu dixital”.

El títulu anunciase como una oportunidáu única pa formase nesta estaya del periodismu dixital que tien abondes posibilidaes de desendolcu nos prósimos años n’Asturies al abellugu del espaldarazu que va suponer la puesta en marcha nel cursu 2005-2006 del portal dixital de la televisión asturiana, que tien d’arrancar a la vera de la televisión autonómica y que necesitará d’especialistes en una materia qu’entá nun tien una presencia granible na formación universitaria nin de grau nin de postgrau.

Al tratase d’un títulu d’Espertu dexísese cuntar al menos con una titulación universitaria previa de primer ciclu y empobínase preferentemente a diplomaos o llicenciaos de les rames d’humanidaes, dende mayestros o licenciaos en filoloxía, hestoria o filosofía, pasando dende lluéu por llicenciaos en periodismu o comunicación audiovisual.a las ramas de humanidades.

Los destinatarios obxetivos de los Cursos serían polo tanto diplomaos o llicenciados interesaos n’especializase dientro de la so rama profesional na información o la comunicación y especialmente empobinaríase a los que partiendo del exerciciu de profesiones relacionaes direuta o indireutamente colos medios de comunicación (periodistes, publicistes, filólogos, escritores, correctores, traductores, mayestros y profesores de primaria o secundaria, historiadores, documentalistas, etc…) quieren empobinase a trabayar en portales informativos de toa mena.

El títulu tien como oxetivos cimeros “facilitar una visión global del periodismo digital y su impacto tanto sobre los nuevos modelos de negocio como sobre la empresa tradicional” y “proporcionar los conocimientos técnicos y profesionales necesarios para la adecuación de profesionales en ejercicio y la preparación de licenciados de ramas de humanidades en un ámbito profesional de esperado crecimiento en los próximos años” y ufierta práctiques en empreses periodístiques y tecnolóxiques asturianes que desedolquen proyeutos nel ámbitu de la información y el periodismu dixital. Les práctiques n’empresas compondríense de dellos meses de programación y sedríen a lo llargo de los meses de abril, mayu, xunu, xunetu y/o agostu.

El títulu, que tien un costu de 2.200 euros y cunta con equipamientu informáticu d’ultima xeneración pa cada alumnu, ye l’unicu presencia d’estes calterístiques que se fai n’España y namái compite col Master en Periodismu Dixital que fai a distancia el UIP y que tien un costu penrriba los 6.000 euros.

El títulu d’espertu tien una web empobinada a informar sobre los sos conteníos

  Categories:
Loading Facebook Comments ...