Portada Lliteratura Una obra de Sophie Bessis sobro la llucha mundial contra la fame gana’l premiu ‘Xovellanos’ d’ensayu

Una obra de Sophie Bessis sobro la llucha mundial contra la fame gana’l premiu ‘Xovellanos’ d’ensayu

by asturnet

La escritora y periodista d’orixe tunecín Sophie Bessis, docente na Universidá parisina de La Sorbona, ye la nueva ganadora’l Premiu internacional ‘Xovellanos’ d’ensayu, qu’esti mediudía falló en Xixón la Fundación Foro Jovellanos. La obra vencedora, ‘Las emergencias del mundo. Economía, poder, alteridad’, ye un análisis de la llucha mundial contra la fame y la probitú.

Más de 120 oxixinales optaben al premiu, una cifra que marcó’l techu del certame, al que na edición anterior concurrieron 90 trabayos procedentes d’una decena de países, y amplió l’ámbitu xeográficu nel que despierta interés el concursu. Nesta ocasión, el xuráu hebio de valorar la calidá d’obres empobinaes dende una llarga llista de países na que figuren Uruguay, Colombia, Brasil, Arxentina, Ucrania, India y Suecia, ente otros.

A la última esbilla aportaron un total de quince ensayos ente los que’l testu de Bessis resultó elixíu depués del alderique final del xuráu, que tuvo integráu pol ex xefe de la Casa Real, Sabino Fernández Campo; el rector de la Universidá d’Uviéu, Juan Vázquez; l’escritor y ex presidente’l Principáu Pedro de Silva; el caderalgu Lluis Xabel Álvarez; el filósofu Jorge Fernández Bustillo, y l’abogáu Juan Luis Iglesias.

Na edición de 2004, el ganador foi’l matemáticu colombianu Fernando Zalamea pola obra “Ariadna y Penélope. Redes y Mixturas en el Mundo Contemporáneo”, un intentu de descomponer y volver construyir los estremaos métodos d’análisis predominantes nel sieglu XX -ente ellos la relativización, la indeterminación y la particularización- pa entender los complicaos procesos de mestizaxe que viven les sociedaes d’anguaño.

Tamién te podria gustar