Portada Mundu Una obra de Koons supera los 91 millones y conviértelu nel artista vivu más caru

Una obra de Koons supera los 91 millones y conviértelu nel artista vivu más caru

by redacción asturnews

La casa de puya Christie’s vendió esti miércoles 15 de mayu en Nueva York por más de 91 millones de dólares (81 millones d’euros) la obra Rabbit (Coneyu), realizada por Jeff Koons, lo que supón un nuevu récord mundial nuna puya pa una obra d’un artista vivu.

D’esta forma, la pieza de Koons superó a la Semeya d’un artista (Piscina con dos figures), pintáu en 1972 por David Hockney, que’l pasáu mes de noviembre algamó un aprecio récord pa un artista vivu con 90,3 millones de dólares (79,1 millones d’euros).

Rabbit, realizada n’aceru inoxidable en 1986 con un tamañu de 1,04 metros, foi xuna de les 11 obres de la colección d’arte del sieglu XX de la familia Newhouse que se puyaron en Nueva York, y que la so puya algamó más de 215 millones de dólares.

Otra de les obres destacaes d’esta puya foi Buffalo II, de Robert Rauschenberg, vendida por más de 88 millones de dólares,  878,5 millones d’euros. Esta obra esibir na Bienal de Venecia en 1964 como parte d’una esposición colectiva na que Rauschenberg convertir nel primera estadounidense en ganar l’acobiciáu Gran Premiu en Pintura.

Tamién te podria gustar