Portada Sociedá Una flor invasiva ta poniendo en peligru l’ecosistema de la Ría de Villaviciosa

Una flor invasiva ta poniendo en peligru l’ecosistema de la Ría de Villaviciosa

by asturnet

La Conseyería de Mediambiente y Desarrollu Rural emprimó un tratamientu na Reserva Natural Parcial de la ría de Villaviciosa escontra la planta invasora “Arctohteca calendula”; la so apaición ta investigándose. La Dirección Xeneral de Biodiversidá y Paisax entamó va dos selmanes el tratamientu al través de la fumigación con glifosatu, “totalmente inofensivo pa la salú humana, les plantes, la fauna y ensin efectos ambientales”, según la institución.

L’“Arcthoteca calendula” ye una planta perenne invasora procedente de Sudáfrica que tiende a formar manchones trupos. Presenta les característiques siguientes: tueru reducíu, fueyes alternes y envés blanquecinu, flores marielles y dimorfes, ente otres. La especie espárdese pol granu y en forma vexetativa por aciu d’estolones y la so época de florecimientu ye dende finales de la primavera a finales del branu.

En cuantes al so hábitat, suel desendolcase en suelos costeros arenosos y urbanos marxinales. Tamién aguanta bien la seca y crez en suelos bien drenaos. Ye una planta sensible a xelaes y, asina, pue resultar dañada con temperatures que ronden 0ºC.

Según la Dirección Xeneral de Biodiversidá y Paisax, el tratamientu va prollongase unes cuantes selmanes más hasta estrincar completamente la planta invasora. Esta especie entamó a florecer l’añu pasáu anque la so apaición foi más abondante a partir d’esta primavera. Tres la so erradicación, los servicios de la Dirección Xeneral van siguir sollertes por si en daqué momentu la planta volviera a apaecer.

Tamién te podria gustar