Una flor invasiva ta poniendo en peligru l’ecosistema de la Ría de Villaviciosa

27 mayu 03:48 2008 Imprimir

La Conseyería de Mediambiente y Desarrollu Rural emprimó un tratamientu na Reserva Natural Parcial de la ría de Villaviciosa escontra la planta invasora “Arctohteca calendula”; la so apaición ta investigándose. La Dirección Xeneral de Biodiversidá y Paisax entamó va dos selmanes el tratamientu al través de la fumigación con glifosatu, “totalmente inofensivo pa la salú humana, les plantes, la fauna y ensin efectos ambientales”, según la institución.

L’“Arcthoteca calendula” ye una planta perenne invasora procedente de Sudáfrica que tiende a formar manchones trupos. Presenta les característiques siguientes: tueru reducíu, fueyes alternes y envés blanquecinu, flores marielles y dimorfes, ente otres. La especie espárdese pol granu y en forma vexetativa por aciu d’estolones y la so época de florecimientu ye dende finales de la primavera a finales del branu.

En cuantes al so hábitat, suel desendolcase en suelos costeros arenosos y urbanos marxinales. Tamién aguanta bien la seca y crez en suelos bien drenaos. Ye una planta sensible a xelaes y, asina, pue resultar dañada con temperatures que ronden 0ºC.

Según la Dirección Xeneral de Biodiversidá y Paisax, el tratamientu va prollongase unes cuantes selmanes más hasta estrincar completamente la planta invasora. Esta especie entamó a florecer l’añu pasáu anque la so apaición foi más abondante a partir d’esta primavera. Tres la so erradicación, los servicios de la Dirección Xeneral van siguir sollertes por si en daqué momentu la planta volviera a apaecer.

  Categories:
Loading Facebook Comments ...