Portada Hestoria UNA felicita a Ḷḷena pola Comisión de la Memoria Hestórica

UNA felicita a Ḷḷena pola Comisión de la Memoria Hestórica

by asturnet

Faustino Zapico, como voceru d’UNA, fixo llegar la felicitación al Conceyu de Ḷḷena pola creación de la Comisión de la Memoria Hestórica y al empar solicitó al Gobiernu d’Asturies que tresllade esta iniciativa al ámbitu asturianu.

Pal voceru nacionalista “énte la deceición que foi la Llei de la Memoria Hestórica, qu’al cabu y la postre nun ye más qu’otra midida publicitaria del gobiernu Zapatero pa tentar de facese pasar por un gobiernu d’esquierdes, fáense precises midíes como les del Conceyu de Ḷḷena pa resarcir a les víctimes del franquismu, sobre manera no que cinca a la localización de tales víctimes”.

Zapico tamién recordó que “nós yá solicitamos públicamente al gobiernu asturianu qu’asuma los costos de la localización de les víctimes del franquismu” y amestó qu’agora “solicitamos que s’axunte a esta iniciativa y la esparda a toa Asturies”.

Los nacionalistes dicen nun entender “la llercia qu’hai a una midida esclusivamente humanitaria como ye que los familiares sepan ónde s’afayen los sos seres queríos, lo que nun habría molestar a naide”.

Per último Zapico señaló que “una organización política nun tien solo que criticar a los responsables políticos cuando faen mal les coses, sinón dar el parabién tamién cuando acierten nes sos decisiones, porque pa nós eso define a una oposición responsable” y polo tanto “reiteramos la nuesa felicitación al Conceyu de Ḷḷena por esta midida tan necesaria y xusta” concluyó.

Tamién te podria gustar