Portada Comunicación Una esposición repasa la hestoria gráfica de los Premios Príncipe d’Asturies

Una esposición repasa la hestoria gráfica de los Premios Príncipe d’Asturies

by asturnet

La Fundación Príncipe d’Asturies ye la organizadora de l’amuesa fotográfica “Impresiones” que puede visitase n’Uviéu dende esta mesma selmana. La esposición recueye la hestoria de los Premios de la institución dende que fueron creaos en 1980 hasta los nuestros díes.

Embaxo’l títulu “Impresiones. XXV años de los Premios Príncipe d’Asturies”, la plaza de Trescorrales d’Uviéu acueye una esposición fotográfica que recuerre la historia de los galardones al través de les imáxenes captaes polos reporteros gráficos a lo llargo d’estos años, y que va tar abierta al públicu ente’l 19 de xineru y el 10 de marzu n’horariu de 11,00 a 14,00 y de 17,00 a 22,00 hores de llunes a viernes y de 11,00 a 15,00 y de 17,00 a 21,00 horas los fines de selmana.

El conteníu d’esta esposición reflexa una crónica gráfica de los 25 años d’hestoria de los Premios, al través del trabayu fechu polos fotoperiodistes que cubrieron les ceremonies d’ entrega de los galardones pa diversos medios informativos y amuesa una visión retrospectiva de la mesma realidá asturiana ya internacional de les dos últimes décades.

Tamién te podria gustar