Portada Plástiques Una esposición recueye tolos recovecos de la obra d’Aurelio Suárez

Una esposición recueye tolos recovecos de la obra d’Aurelio Suárez

by asturnet

La Sala Vértice d’Uviéu acueye hasta’l prósimu 23 de xineru una amplia amuesa de la obra artística d’Aurelio Suárez. Setenta y seis obres procedentes de diverses colecciones repasen la trayectoria creativa d’un de los autores más singulares del panorama plásticu asturianu.

Oleos, guaches, cerámiques, bocetos y hasta tires cómiques formen esta esposición dedicada al conxuntu de la obra de Suárez con aportaciones del Muséu de Belles Artes d’Asturies o de la Obra Social y Cultural de Caxastur. En xunto la Sala Vértice enseña una panorámica percompleta del trabayu d’un artista qu’al pesar del so talentu y de la singularidá de la so xera namás agora, tiempu después del so fallecimientu algama la reconocencia pública.

La esposición compleméntase con un catálogu-estudiu de la obra d’Aurelio Suárez (1910-2003) fechu pol conservador del Muséu de Belles Artes d’Asturies Gabino Busto nel que s’analiza la dimensión artistica del creador xixonés dende diversos puntos de vista y asitiándolu nel panorama de les vanguardies hispániques.

Tamién te podria gustar