Portada Sociedá Una esposición enseña en Xixón a ‘Barbies’ y’ Kents’ vistíos col traxe tradicional asturianu

Una esposición enseña en Xixón a ‘Barbies’ y’ Kents’ vistíos col traxe tradicional asturianu

by asturnet

La Oficina Muncipal de la Llingua de Xixón entama hasta’l prósimu 15 de marzu la esposición ‘Trabayando con trabeyos’, una amuesa didáctica alrodiu de l’Asturies tradicional y los sos diversos oficios. Ente los conteníos que se pueden contemplar ta una colección de muñecos y muñeques ‘Barbies’ y ‘Kents’ detalladamente vistíos col traxe asturianu.

L’oxetivu fundamental de l’amuesa ye averar a los escolinos del conceyu a la conocencia de dellos aspeutos de la cultura y les tradiciones d’Asturies. Los conteníos que se-yos espliquen a los neños faen referencia a estremaes actividaes de la sociedá del país, perimportantes n’otres dómines, y qu’anguaño alcuéntrense dafechamente escaecíes o arrequexaes. Poro, la Oficina de la Llingua organiza esta esposición col enfotu d’esparder ente les nueves xeneraciones el conocimientu de la nuesa historia y, asina, rescatar del pozu del olvidu les actividaes y tradiciones, daquella fundamentales na vida de los asturianos y asturianes, y que güei hemos de conocer si queremos saber quién somos y lo que queremos ser.

Per mediu d’una visita guiada va falándose a los rapacinos d’actividaes humanes esenciales a lo llargo de los sieglos pa los nuesos güelos; tales que, La Llana y El Llinu, La Ferrería, El Mólín, La elaboración del pan y La Romería.

L’amuesa puede visitase nel Antigu Institutu hasta’l prósimu 15 de febreru.

Tamién te podria gustar