Una esposición enseña en Xixón a ‘Barbies’ y’ Kents’ vistíos col traxe tradicional asturianu

10 febreru 00:19 2006 Imprimir

La Oficina Muncipal de la Llingua de Xixón entama hasta’l prósimu 15 de marzu la esposición ‘Trabayando con trabeyos’, una amuesa didáctica alrodiu de l’Asturies tradicional y los sos diversos oficios. Ente los conteníos que se pueden contemplar ta una colección de muñecos y muñeques ‘Barbies’ y ‘Kents’ detalladamente vistíos col traxe asturianu.

L’oxetivu fundamental de l’amuesa ye averar a los escolinos del conceyu a la conocencia de dellos aspeutos de la cultura y les tradiciones d’Asturies. Los conteníos que se-yos espliquen a los neños faen referencia a estremaes actividaes de la sociedá del país, perimportantes n’otres dómines, y qu’anguaño alcuéntrense dafechamente escaecíes o arrequexaes. Poro, la Oficina de la Llingua organiza esta esposición col enfotu d’esparder ente les nueves xeneraciones el conocimientu de la nuesa historia y, asina, rescatar del pozu del olvidu les actividaes y tradiciones, daquella fundamentales na vida de los asturianos y asturianes, y que güei hemos de conocer si queremos saber quién somos y lo que queremos ser.

Per mediu d’una visita guiada va falándose a los rapacinos d’actividaes humanes esenciales a lo llargo de los sieglos pa los nuesos güelos; tales que, La Llana y El Llinu, La Ferrería, El Mólín, La elaboración del pan y La Romería.

L’amuesa puede visitase nel Antigu Institutu hasta’l prósimu 15 de febreru.

  Categories:
Loading Facebook Comments ...