Una esposición d’arumes reivindica l’olfatu como sentíu “escaecíu”

24 mayu 23:54 2004 Imprimir

Reivindicar el sentíu del olfatu pa sacalu del escaezu. Con esi oxetivu central, la Casa Duró de Mieres acueye dende güei y hasta’l prósimu 13 de xunu una atípica esposición de fragancies na que’l visitante pue alendar hasta 60 arumes naturales convenientemente aisllaos y purificaos por especialistes pa que la ñapla humana puea apreciar la fragancia correspondiente del mou más óptimu posible.

Na amuesa ‘Por narices’, de calter itinerante y entamada pola Fundación La Caixa, nun falten los testos en llinguaxe braille -sistema d’escritura táctil emplegáu polos invidentes-, como apoyu de lo que los organizadores conciben como una “lliberación de la servidume de la escritura” convencional.

La esposición aporta a Asturies depués de visitar la llocalidá alcarreña d’Azuqueca d’Henares y la población catalana de Falset, y darréu pieslle les sos puertes en Mieres saldrá otra vuelta al camín pa colar rumbu a Alcalá la Real, n’Andalucía.

La esposición que podrá visitase na Casa Duró, allugada na plaza’l Carme de la Villa, incorpora namás cuatro arumes xeneraos artificialmente: la fragancia a escuela (un amiestu de mandarina, viruta de llapiceru, urea, povisa y humedá), a ilesia (una mecigaya de povisa, inciensu, cera y humedá), a chicle y a biesca quemada.

  Categories:
Loading Facebook Comments ...