Portada Plástiques Una esposición d’arumes reivindica l’olfatu como sentíu “escaecíu”

Una esposición d’arumes reivindica l’olfatu como sentíu “escaecíu”

by asturnet

Reivindicar el sentíu del olfatu pa sacalu del escaezu. Con esi oxetivu central, la Casa Duró de Mieres acueye dende güei y hasta’l prósimu 13 de xunu una atípica esposición de fragancies na que’l visitante pue alendar hasta 60 arumes naturales convenientemente aisllaos y purificaos por especialistes pa que la ñapla humana puea apreciar la fragancia correspondiente del mou más óptimu posible.

Na amuesa ‘Por narices’, de calter itinerante y entamada pola Fundación La Caixa, nun falten los testos en llinguaxe braille -sistema d’escritura táctil emplegáu polos invidentes-, como apoyu de lo que los organizadores conciben como una “lliberación de la servidume de la escritura” convencional.

La esposición aporta a Asturies depués de visitar la llocalidá alcarreña d’Azuqueca d’Henares y la población catalana de Falset, y darréu pieslle les sos puertes en Mieres saldrá otra vuelta al camín pa colar rumbu a Alcalá la Real, n’Andalucía.

La esposición que podrá visitase na Casa Duró, allugada na plaza’l Carme de la Villa, incorpora namás cuatro arumes xeneraos artificialmente: la fragancia a escuela (un amiestu de mandarina, viruta de llapiceru, urea, povisa y humedá), a ilesia (una mecigaya de povisa, inciensu, cera y humedá), a chicle y a biesca quemada.

Tamién te podria gustar