Portada Conceyos Una esposición amuesa San Llorienzo al traviés d’una Colección de tarxetes

Una esposición amuesa San Llorienzo al traviés d’una Colección de tarxetes

by redacción asturnews

Una esposición amuesa San Llorienzo al traviés d’una colección de tarxetes postales del Muséu del Pueblu d’Asturies. La esposición presenta una amplia selección d’un centenar de tarxetes postales de la colección del Muséu del Pueblu d´Asturies que reflexen el tresformamientu de la fachada marítima y de la sablera de San Llorienzo ente los años cuarenta y setenta.

Unos años nos que’l Muriu ábrese definitivamente al mar y ye concebíu como un nuevu espaciu de recréu, que la so urbanización integral, hasta la desaguada del ríu Piles, encarar a principios de los años cincuenta, dempués d’urbanizase y construyíu el merenderu nel Náuticu como estensión y complementu de La Escalerona.

La imaxe tresformada d’esti espaciu urbanu, la pretendida modernidá de les construcciones de los años del desarrollismo y el zaragateru arenal, son los motivos recurrentes d’unes tarxetes postales que buscaben la promoción de la ciudá de Xixón como destín veraniegu de referencia nel norte peninsular.

La esposición amuesa la sablera como reclamu turísticu y finxu de modernidá, en contraste cola visión intimista que Piñole repite a lo llargo de la so trayectoria artística cuando enceta esta tema. Xuna visión introspectiva, recoyida y murnia que s’impon na serie d’acuareles y olios que realiza a finales de los años venti y caltiense a finales de los años cuarenta n’obres como La sablera de San Llorienzo pel hibiernu, pintura de colección particular qu’abre la esposición y establez un diálogu directu con delles de les postales d’esos años.

Muséu Nicanor Piñole
Del 6 de xunu al 29 de setiembre de 2019

Tamién te podria gustar