Portada Plástiques Una esposición amuesa la China en blanco y negro de Marc Riboud

Una esposición amuesa la China en blanco y negro de Marc Riboud

by asturnet

Una esposición recueye la mirada personal del fotógrafu francés Marc Riboud sobre los rostros diversos de la China que conoció el míticu reporteru de l’Axencia Magnum. En “China en blanco y negro” Riboud amuesa los cambios esperimentaos pol país asíaticu a lo llargo de la segundá mitá del sieglu XX.

Definíes pol propiu autor como “notes de viaxe”, les semeyes d’esta esposición, que puede visitase hasta’l prósimu 24 d’abril na Galería Fotográfica de Fnac en Parque Principado, reflexen la mirada inquieta d’un reporteru escepcional.

Marc Riboud nació en Lyon (Francia) en 1923 y a los 14 años recibió de so padre una cámara Kodak como regalu. Después de combatir na resistencia francesa mientres la segunda guerra mundial dedicóse a la fotografía y en 1951 fíxose reporteru independiente. Un añu más tarde entra a trabayar pa l’Axencia Magnum cola que va cubrir gráficamente dellos de los principales conflictos bélicos de les siguientes décades: Camboya, China, Congo, Vietnam…En 1975 ye nomáu presidente de Magnum.

Tamién te podria gustar