Portada Plástiques Una esposición amuesa en Xixón los llinguaxes de Picasso

Una esposición amuesa en Xixón los llinguaxes de Picasso

by asturnet

El Centru de Cultura Antigu Institutu de Xixón acueye hasta’l prósimu 12 de febreru la esposición “Los lenguajes de Picasso”, un ampliu percorríu poles diverses facetes creatives desenvueltes pol xeniu malagueñu. Oleos, dibuxos, grabaos, cerámiques, cartelos y llibros ilustraos enséñense nesta amuesa irrepetible.

La esposición “Los lenguajes de Picasso” recueye obres procedentes de diverses colecciones privaes ya institucionales d’Europa y América. Nella pueden contemplase los óleos “Busto de mujer II” y “Figura”, de 1954 y 1968 respectivamente; tamién una selección de grabaos fechos pol malagueñu ente los años 1945 y 1971. Amás d’estes escoyetes hai una serie de dibuxos remataos por Picasso empleando llapiceros, ceres o tinta china.

Otru de los puntos d’interés de la esposición ta nes pieces de cerámica que se pueden contemplar y que tán realizaes ente 1949 y 1971. La temática d’estes obres tiene que ver con la tauromaquia, la mitoloxía y la representación de rostros, principalmente. La esposición complétase con una esbilla de los más de 150 llibros que Picasso llegó ilustrar. Equí enséñense ocho libros y tres cartelos al través de los que se pueden ver les diferentes etapes del pintor a lo largo de la so vida, dende 1905 hasta 1974. Nestos llibros tán presentes tolos seres de la corte picasiana: les muyeres, el pintor y el so modelu, arlequines, faunos, minotauros, etc.

“Los lenguajes de Picasso” ye una amuesa organizada pola Obra Social y Cultural d’Ibercaja y comisariada por Dolores Durán.

Tamién te podria gustar