Portada Plástiques Una escultura hiperrealista de Bilbao denuncia la “soledá y aislamientu” de los mayores

Una escultura hiperrealista de Bilbao denuncia la “soledá y aislamientu” de los mayores

by redacción asturnews

La escultura hiperrealista “La última persona finada en soledá”, allugada nun bancu del Paséu del Arenal de Bilbao, denuncia la soledá y l’aislamientu” de los mayores y cola so instalación, la BBK empecipia una campaña destinada a concenciar y sensibilizar sobro les situaciones de soledá de los mayores.

La escultura foi creada pol escultor hiperrealista mexicanu, Rubén Orozco, a imaxe y semeyanza d’una persona real Mercedes, una muyer bilbaina de 89 años que, vive esta realidá de soledá, según indicaron dende la BBK nel actu de presentación de la pieza. La campaña inclúi la creación d’una rede de pa la detección de persones aisllaes o servicios d’atención personalizada y d’acompañamientu.

La instalación de la figura forma parte de la iniciativa denominada ‘Invisible Soledá’, promovida pola BBK y que’l so oxetivu ye “sensibilizar a la sociedá sobro la poca atención que se-y empresta” a “un problema tan grave” como ye la soledá ensin deseyar na que viven munches persones mayores, sorrayaron. La escultura foi asitiada nun bancu del Paséu del Arenal de Bilbao, pa poner el focu, non solo nel fallecimientu en soledá de los mayores, sinón nel abandonu social qu’en munches ocasiones preciéde-y”.

Nesi sentíu, destacaron que la protagonista de la obra escultórica ye una de les más de dos millones de persones mayores de 65 años que sufren les consecuencies d’esta realidá de soledá a nivel estatal. Recordaron igualmente que según datos publicaos en 2018 pol Institutu Nacional d’Estadística (INE), nos postreros seis años el númberu de llares unipersonales conformaos por persones mayores de 65 años creció casi un 9,30% y que’l datu actual el más altu de los rexistraos hasta la fecha. Tocantes a la distribución por sexos, el INE señala que casi un 72% de cifrar total a nivel estatal son muyeres, na midida na que lleguen a 1.465.600 frente a 572.000 homes.

Tamién te podria gustar