Portada Comunicación Una encuesta de la UCE diz que’al 71% de los televidentes présta-yos programación de la TPA

Una encuesta de la UCE diz que’al 71% de los televidentes présta-yos programación de la TPA

by asturnet

Una encuesta ellaborada pola Unión de Consumidores d’Asturies, UCE, destaca qu’al 71% de los televidentes encuestaos la programación de la Televisón del Principáu d’Asturies, TPA, présta-yos “bastante o muncho”, mientres qu’un 29% declara que-y presta “poco o nada”. Según la edá, ye’l grupu de 61 a 75 años el que paez más satisfechu cola programación de la televisión pública autonómica.

La encuesta, según informó la Unión de Consumidores d’Asturies, foi realizada ente los díes 19 y 22 de mayu a 479 persones seleicionaes al azar de 18 conceyos d’Asturies. Les entrugues ficiéronse al traviés d’un cuestionariu telefónicu.

Según esta encuesta, el 78% de los entrevistaos afirmaron ver TPA en dalguna ocasión nel últimu añu, siendo mayor el númberu d’homes que la vieron que’l de muyeres. Por edaes, la mayor parte de l’audiencia concéntrase nos grupos d’edá de 16 a 29 años, 84% que dicen ver la televisión pública autonómica, y nel grupu de 46 a 60, col 83% d’audiencia, cinco puntos más que la media de tolos entrevistaos que declararon formar parte de l’audiencia.

Por conceyos y comarques, la mayor audiencia constátase nes Cuenques del Nalón y el Caudal, 84% de les persones entrevistaes en dambos casos, siguíu del Oriente (82%) y el Noroccidente (80%).

Per otra parte, la encuesta entrugaba tamién sobre’l grau d’acuerdu cola existnacia d’una televisón pública autonómica. Nesti apartáu’l 80% de les persones entrevistaes declaren tar mui d’acuerdu, frente al 20% que manifiesten tar poco o nada d’acuerdu.

Por grupos d’edá, ye nel grupu de 30 a 45 años nel que se manifiesta un porcentaxe más eleváu d’apoyu a la existencia de la TPA (85% bastante o mui d’acuerdu); mientres que nel grupu de 16 a 29 años nel que se manifiesta un menor grau d’acuerdu (78% bastante o mui d’acuerdu).

Si s’atiende a los conceyos o comarques, vuelve ser la comarca del Oriente onde con más contundencia se manifeista l’acuerdu cola existencia de la TPA (95% bastante o mui d’acuerdu), siguíu de Noroccidente (91%), Siero (90%) y la Cuenca del Caudal (88% bastante o mui d’acuerdu).

Tamién te podria gustar