Portada Comunicación Una empresa gallega va encargase de los remisores de la Televisión Asturiana

Una empresa gallega va encargase de los remisores de la Televisión Asturiana

by asturnet

La empresa gallega Egatel va ser la encargada de poner en marcha los remisores de la Televisión Autonómica Asturiana pa la cobertura del territoriu. El gobiernu del Principáu seleccionó a esta firma, filial de Soluziona, pa diseñar, fabricar y programar los equipos analóxicos pa esparder les emisiones del Ente de Comunicación.

El contratu comprende un total de 13 equipos, diseñaos y fabricados íntegramente por Egatel, con potencies que oscilen ente los 2 kw y 20 w. Tres la so implantación, la nueva televisión asturiana va poder dar cobertura a un 70% del territoriu de la comunidá.

Según deplica José Manuel Mariño, director comercial d’Egatel, na páxina corporativa de Soluziona: “Esti contratu refuerza el posicionamientu d’Egatel como suministrador d’ equipos broadcast nel ámbitu de les televisiones autonómiques, onde ya cuenta con una destacada presencia gracies a los contratos con Retegal, l’ operador públicu de telecomunicaciones de Galicia, el proyectu pilotu de TV dixital de Canaries y los contratos nes televisiones de Estremadura ya Isles Baleares. Amás, la compañía va tar presente na práctica totalidá de les comunidaes autónomes por ser un de los proveedores habituales d’Abertis Telecom, l’operador de les canales públiques y privaes nel estáu, tanto con equipos analóxicos como digitales.

Tamién te podria gustar