Portada Tecnoloxía Una docena d’avatares manifiéstase na sede del PSOE uviéin en Second Life

Una docena d’avatares manifiéstase na sede del PSOE uviéin en Second Life

by asturnet

La sede que tien nel mundu virtual Second Life la candidata del PSOE a l’Alcaldía d’Uviéu, Paloma Saínz, foi otra vuelta esti xueves 24 de Mayu, dende les 22 hores, el llugar onde se celebró una manifestación reivindicativa, pa pidir nesti casu la Oficialidá de la Llingua Asturiana. La oficialidá ya foi recalamada esta selmana pasada notra manifestación asemeyada nuna sede que tamién lleva sirviendo pa manifestase a simpatizantes del PP escontra la escarcelación de De Juana y a simpatizantes de Batasuna xustamente palo contrario.

La candidata socialista a l’alcaldía d’Uviéu vio esti xueves como s’axuntaben na so sede asturianistes reclamando la Oficialidá con amás manifestantes de dereches como los que’l día 15 xunta los de Batasuna (caún colos sos mensaxes) boicoteaben la so sede en Second Life al estilu de lo que ta faciendo nel mundu real Batasuna nestos díes de campaña. Aquel día los manifestantes concentráronse delles hores con cartelos na sede que tien nel mundu virtual Second Life chateando los lemes qu davezu se vienen sintiendo nes manifestaciones de la AVT (Asociación de Víctimes del Terrorismu). Nesta ocasión la manifestación foi muncho más pacífica.

La sede tuvo naquella xornada del día 15 el mayor tráficu dende que s’allugare nel mundu virtual, pasando de los 12700 avatares a les 10 de la nueche.

Tamién te podria gustar