Portada Sociedá Una delegación asturiana viaxa a L’Aaiun pa interesase pola situación de los refuxaos saharauis

Una delegación asturiana viaxa a L’Aaiun pa interesase pola situación de los refuxaos saharauis

by asturnet

Una delegación asturiana, formada por representantes del Intergrupu pal Sáhara de la Xunta Xeneral del Principáu y de la Plataforma Astur-cántabra de Conceyos Solidarios col Sáhara, viaxa esti sábadu 18 a L’Aaiun pa interesase pola situación de los refuxaos saharauis. La delegación desplázase a esta zona ocupada por Marruecos pa conocer en sitiu les consecuencies de la respuesta represiva del réxime alauita a los últimos movimientos de protesta entamaos n’antigua capital del Sáhara, español, talo ficieran apocayá otres delegaciones institucionales de diverses comunidaes del estáu.

Les autoridaes marroquíes impidieron nes caberes selmanes la entrada nel territoriu anguaño embaxo la so xurisdición a les distintes delegaciones del estáu qu’acudíen a interesase pola situación de los refuxaos saharauis. Pa los representantes de la delegación asturiana que viaxa esti sábadu a L’Aaiun, la negativa del gobiernu de Marruecos a dexar entrar delegaciones estranxeres, “fai temer lo peor” sobre la situación de los derechos humanos ente la población procedente del Sáhara Occidental. Los delegaos asturianos quieren constatar sobre’l terrenu la veracidá o non de les violaciones de los derechos humanos denunciaes por ciudadanos y organizaciones saharauis.

La representación institucional d’Asturies que viaxa a los territorios ocupaos por Marruecos va encabezada pol coordinador d’Izquierda Xunida d’Asturies, Jesús Iglesias; la diputada autonómica de la mesma organización Diana Camafeita; el presidente de la Plataforma Astur-cántabra de Conceyos Solidarios col Sáhara, Eleuterios Bayón; Juan Luis Vallina Ariznavarreta, conceyal de Llanera; Ramón Villar, conceyal de Parres; Miguel Ángel Villalba y María Rosa Fernández, conceyales nel Ayuntamientu d’Avilés; y los dirixentes sindicales Roque Galcera y Adrián Redondo. La delegación entama na tarde d’esti sábadu 18 dende l’aeropuertu d’Asturies el viaxe que la va empobinar con destín a L’Aaiun.

Tamién te podria gustar