Portada Educación Una de cada cuatro families nun participa na educación infantil de los sos fíos

Una de cada cuatro families nun participa na educación infantil de los sos fíos

by redacción asturnews

Les families participen bien pocu na educación de los sos fíos mientres los primeros seis años de vida y solo una de cada cuatro implícase, según los educadores infantiles, que reclamen más tiempu para poder educar en valores y «faer bones persones nes aules».

Son dalgunes de les conclusiones del VI Estudiu d’Opinión sobro Educación Infantil n’España de l’Asociación Mundial d’Educadores Infantiles (Amei-Waece), qu’aportuna en que «la primer infancia ye una de les fases más importantes ya influyentes na vida de cualquier neñu». Por ello, creen que ye non aparente que «el 25,5 % de les families tenga xuna implicación »bien baxa« na educación de los sos fíos y que solo participe nella cola intensidá deseyada un 12 %. «La implicación de les families cuando los sos fíos alleguen per primer vegada a un centru infantil ye alta por cuenta de les necesidaes asistenciales del neñu, pero mengua según van adquiriendo autonomía y nun empresten atención a la parte educativa que se delega nos maestros», asegura l’informe.

La directora de comunicación de Amei-Waece, Elvira Sánchez, asegura que l’estudiu reflexa la falta trabayu d’equipu ente educadores y families» y que 2 de cada 3 docentes atopen poco realista o «non aparente el currículu infantil». Nesti sentíu, un 83 % de los docentes manifiesta que dedica más tiempu a la lectoescritura, la lóxicu-matemática y un segundu idioma, qu’a los aspeutos emocionales o de valores. «Nun tamos centrando en qu’apriendan l’inglés cada vez más puestu y tamos escaeciendo de que sían bones persones», alverten los docentes.

Tamién critiquen «por escasu’l sofitu de les alministraciones a la educación infantil nel primer ciclu (0-3 años), que pal 55 % «ye baxu o bien baxu», ente que na etapa 3-6, un 50 % calificar d’alta. El 76 % de los educadores infantiles creen tamién qu’el ratio del primer ciclu nun ye’l fayadizu, la mesma opinión que tien 56 % al respective de la segunda fase y piden «una mayor lliberación de los maestros en xeres alministratives» pa poder ameyorar el so llabor educativu na aula.

Amás, los 73 % de los educadores sollerta sobro la «primarización de la etapa» que consiste en «entender el segundu ciclu como un prologo escontra la Primaria con conteníos y criterios d’evaluación qu’amenorguen la identidá y l’autonomía de la Educación Infantil.

Tamién te podria gustar