Portada Música Una ‘dancia prima’ sinfónica y coral remata en Xixón les cellebraciones de San Xuan

Una ‘dancia prima’ sinfónica y coral remata en Xixón les cellebraciones de San Xuan

by asturnet

Dancia Prima por San Xuan, pero con innovación. El Teatru Xovellanos de Xixón acueye esta nueche baxo esi nome la representación d’una obra sinfónica y coral del compositor Juan Carlos Casimiro que pretende somorguiar al espectador nel embruxu del país y qu’evoca centru, oriente y occidente d’Asturies al traviés de tres movimientos musicales distintos.

La franxa más al este del territoriu’l Principáu tará representada nel escenariu pol fragmentu ‘Saedia’, que según l’autor de la obra cacipla na mística’l pueblu asturianu emplegando’l cursu del ríu Sella como metáfora del trescurrir de la propia vida.

Al occidente correspuénde-y ‘Somiéu’, un movimientu “líricu y social”, en pallabres de Casimiro, mientres que la zona central pon el títulu xenéricu de la obra -‘Dancia Prima’- nun pretendíu ensalzamientu de l’armonía ente los pueblos del mundu.

A un preciu únicu de 9 euros pa los espectadores, el montaxe pondrá n’escena a 170 persones, col tenor alemán Achim Schulz y la soprano Beatriz Díaz al frente d’un repartu musical cuyu soporte correrá a cargu de la Orquesta Sinfónica’l Conservatoriu de Xixón y el coru Capilla Polifónica ‘Ciudad de Oviedo’.

Tamién te podria gustar