Portada Política UNA critica el programa del prósimo San Mateu

UNA critica el programa del prósimo San Mateu

by asturnet

Unidá Nacionalista Asturiana (UNA) criticó esti día’l programa del prósimo San Mateu, por repetir cliches y escaecer a la cultura asturiana como referente. Dende UNA quier denunciase la política desendolcada pol Gobiernu del Señor Gabino, o más bien d’él al traviés del gobiernu del que ye alcalde, no que cinca a los conciertos de San Mateu.

Según una nota d eprensa espardida esti vienres ente los medios de comunicación, “un añu más la presencia de grupos asturianos, tantu na llingua’l país como en catellán, vuelve ser totalmente presencial. Mentantu’l Conceyu d’Uviéu anecia testeronamente en trayer grupos foriatos, que nos más de los casos, tienen menos auditoriu que los asturianos. Como máxima amuesa d’estos tenemos la vergoñosa ya insultante cantidá de perres que se-y van dar a la “tonadillera” Isabel Pantoja, trayendo arreyao darréu dexar ensin conciertos trés díes de corrío. Corriendo, amás, el riesgu de que faiga lo que yá ye zuna n’ella y nos sos representantes, la cancelación del conciertu por falta xente”.

Según Unidá Nacionalista Asturiana el más complexu sentir anti-asturianu “vuelve salir dende los Conceyos, esti casu n’Uviéu. Siguen aneciando en nun axixar la cultura asturiano y trayer la foriata que, como lleva pasando nos caberos tiempos, siguirán perdiendo les perres invertíes”.

Tamién te podria gustar