Portada Política UNA considera que ye’l momentu de la reflexón

UNA considera que ye’l momentu de la reflexón

by asturnet

Yolanda Huergo considera que ye’l momentu de la reflexión, análisis y autocrítica pa consolidar un proyectu políticu asturianu, sigñún diz nuna nota de prensa asoleyada esti vienres na que la Executiva d’UNA agradez tamién el votu y l’apoyu durante la campaña y considera que’l resultáu de les elecciones tuvo perbaxo de les espectatives y posibilidaes de la coalición.

La portavoz d’UNA Yolanda Huergo, tres de la reunión de la Xunta Executiva celebrada ayeri, na que se valoraron los resultaos de les pasaes elecciones, señaló que “UNA agradez fondamente la confianza de los casi 7.000 asturianos y asturianes que dieron el so apoyu a les distintes candidatures municipales o autonómiques de la coalición Bloque por Asturies-UNA a les elecciones del 22 de mayu y a los cientos de persones que trabayaron y nos sofitaron na campaña d’una o otra manera”.

Según Huergo “ye’l momentu d’un fondu análisis d’unes elecciones nes que los resultaos tuvieron perbaxo de les nueses posibilidaes y espectatives, y esi análisis tenemos que facelu tanto UNA como’l Bloque con humildá, fonda autocrítica y siempre de forma constructiva”.

Respective al panorama políticu qu’escoyeron los asturianos y asturianes el domingu pasáu, Huergo comento que “dende la Executiva d’UNA constatamos que n’Asturies había una demanda importante de cambiu polos años de gobiernu de redes clientelares y la xestión nefasta del bipartidismu PSOE-IU y PP, que traxeron la subordinación d’Asturies, la so invisibilidá y l’acentuación de la crisis”. La portavoz d’UNA comentó que “esi descontentu canalizólu mayoritariamente la opción casquista, convirtiéndose na receptora d’un votu protesta énte la situación política asturiana, xenerando una falsa sensación de cambiu”.

Huergo comentó amás que “dende la Executiva d’UNA felicítase especialmente a los conceyales de Carreño,Nava y L.lena y llaméntase que n’otros conceyos nos que se sacaren mui bonos resultaos nun se pudiere algamar la representación, anque se dexa una bona base de trabayu pa los próximos años”.

Pa finar la portavoz d’UNA comentó que “esta organización ta inda más comprometida que’l día 22 pa consolidar y ampliar los espacios de suma, de diálogu y d’alcuerdos que tán abiertos nesti momentu y pa siguir construyendo de forma afayadiza’l proyectu asturianu, d’izquierda y ecoloxista y non subsidiariu, qu’Asturies precisa y que nos demanda una parte de la sociedá”.

La Executiva decidió convocar una Xunta Xeneral de la organización, máximu órganu de la organización ente congresos, na próxima semana pa definir la fueya de ruta nos próximos meses.

Tamién te podria gustar