Portada Cine Una comedia con Paco León marca’l reiniciu los rodaxes

Una comedia con Paco León marca’l reiniciu los rodaxes

by redacción asturnews

Una comedia de Dani de la Orde con Paco León ya Inma Cuesta perfilarse en principiu como la primer producción de llargumetraxe con esteriores que se va empezar a rodar so la pandemia de coronavirus.

Asina lo adelantró una fonte autorizada del grupu Secuoya . Esta compañía controla la productora Álamu, qu’asume’l proyectu de Dani de la Orde xuntu con Antena 3. La película titularáse Pá o má y la filmación va empezar el 22 de xunu n’interiores y esteriores de Madrid.

El rodaxe va realizase obviamente ente estraordinarios precuros de seguridá sanitaria pa evitar andacies. Bastante ye que Secuoya, en que los sos platós de Trés Cantares (Madrid) vienen realizándose La casa de papel y el restu de producciones españoles de Netflix, ellaboró y presentó n’abril el protocolu “Rodar con seguridá tres el Covid-19”.

Álamu y Antena 3 formen un tándem yá veteranu na nueva comedia española. Y el barcelonés Dani de la Orde ye unu de el so directores favoritos. Títulos sos como Hasta que la boda dixébrenos (2020), con Belén Cuesta , o El meyor branu de la mio vida (2018), con Lleo Harlem, acrediten el bon funcionamientu d’esta asociación en taquilla.

La información adelantrada sobre’l rodaxe de Pá o má coincide col anunciu de Movistar+ de que, a mediaos de xunu anque en fecha por concretar, va volver a entamar el rodaxe de la segunda parte de Fierro , protagonizada por Candela Peña nel papel de severa xuez instructora d’un complicáu casu d’asesinatu. La nueva temporada empezó a realizase na isla canaria antes de decretase l’estáu d’alarma, pero namá avagó completar trés xornaes de trabayos. Agora, les favorables condiciones d’El Fierro en cuanto al control de la pandemia faen posible’l reinicio de la producción.

 

Tamién te podria gustar