Una cartelera “de mieu” pa una fin de selmana especial

Una cartelera “de mieu” pa una fin de selmana especial
26 ochobre 12:53 2018 Imprimir

Cola llegada del Halloween la cartelera ufre dos películes de miéu p’afaese a tolos públicos y per si non te gusta esti xéneru tamién trai historiquess, romantiquess y musicales… 

‘Bernarda’, un drama sobro la prostitución basáu na obra de García Lorca

Adaptación llibre de la obra de teatru La casa de Bernarda Alba, de Federico García Lorca, la película cunta la hestoria de cinco muyeres que son secuestraes y zarraes nuna estraña fábrica y obligaes a exercer la prostitución. Bernarda (Assumpta Serna), que caltien una estraña relación cola so criada Poncia (Miriam Díaz Aroca), piensa qu’asina les redime y les llibra de los males del mundu. Bernarda representa la opresión y la tiranía, ente que la so hermana Maria Josefa (Victoria Abril) simboliza la llibertá.

 

Jean Dujardin ye un héroe de guerra en ‘Un engañador a la francesa’

Francia, 1809. El capitán Neuville ye un gran engañador. Acaba de pidir la mano de la moza Pauline baxu la desconfiable mirada de la hermana mayor d’ésta, Elisabeth. Sicasí, Neuville ye llamáu a files y Pauline dexa de recibir noticies sos. La moza amostalgar con acaldía que pasa y Elisabeth decide tomar la pluma y empezar una correspondencia con Pauline faciéndose pasar por Neuville, al que convierte nos sos relatos nun verdaderu héroe de guerra. El capitán va acabar remaneciendo, bien a pesar de la nueva…

 

Mario Cases vive l’horror del Holocaustu en ‘El fotógrafu de Mauthausen’

Cola ayuda d’un grupu de prisioneros españoles que lideren la organización clandestina del campu de concentración de Mauthausen, Francesc Boix (Mario Cases), un presu que trabaya nel llaboratoriu fotográficu, arriesga la so vida al entamar el fuximientu d’unos negativos que van demostrar al mundu les otomíes cometíes polos nazis.

 

Najwa Nimri ye una cantante amnésica en ‘Quién te cantará’

Lila Cassen (Najwa Nimri) yera la cantante española con más ésitu de los noventa hasta que sumió misteriosamente d’un día pa otru. Diez años dempués, Lila prepara’l so triunfal vuelta a los escenarios pero, poco primero de la esperada fecha, pierde la memoria al sufrir un accidente. Violeta (Eva Llorach) vive apoderada pola so conflictiva fía Marta (Natalia de Molina). Cada nueche escapa de la so realidá faciendo lo único que la fai feliz: asonsañar a Lila Cassen nel karaoke onde trabaya. Un día Violeta recibe una fascinante propuesta: enseñar a Lila Cassen a volver ser Lila Cassen.

 

‘Pesadilles 2: Nueche de Halloween’: remortina de mieu pa los más pequenos

La nueche de Halloween cobra vida nesta nueva comedia d’aventures basada na serie de llibros escrita por R.L. Stine, que lleva vendíos más de 400 millones d’exemplares en tol mundu. Remortina de Velees (2015).

 

Laurie Strode quier acabar pa siempres con Michael Myers en ‘La nueche de Halloween’

Cuatro décades dempués del estrenu de La nueche de Halloween, de John Carpenter, la reina del berru Jamie Llee Curtis torna a la piel de Laurie Strode pa enfrentase definitivamente a Michael Myers, el llocu mazcaráu que tuvo escorriéndola mientres tou esti tiempu. John Carpenter (ceador de la orixinal) exerz equí de productor executivu.

  Categories: