Portada Política UNA asistió como organización convidada a la asamblea de la Alianza Libre Europea en Barcelona

UNA asistió como organización convidada a la asamblea de la Alianza Libre Europea en Barcelona

by asturnet

UNA, Unidá Nacionalista Asturiana, vieno acabante d’asistir esta pasada fin de selmana como organización convidada a la asamblea de la Alianza Libre Europea en Barcelona. La ALE ye una federación de partíos nacionalistes europeos, na que conviven partíos de gobiernu con partíos pequeños, que busca una voz común de los pueblos y les cultures d’Europa y na que hasta’l momentu Asturies nun tenía representación.

Dende’l pasáu xueves hasta la mañana del sábadu celebróse en Barcelona l’asamblea xeneral de l’Alianza Llibre Europea (ALE), la federación qu’agrupa a munchos de los partíos nacionalistes d’Europa. Unidá Nacionalista Asturiana (UNA) participó nesta asamblea como organización convidada, como un primer pasu nel procesu d’incorporación de la UNA como miembru de plenu derechu.

Una delegación d’Unidá Nacionalista Asturiana (UNA) desplazóse a Barcelona convidada pola organización pa participar en dellos eventos de l’Asamblea Xeneral de l’Alianza Llibre Europea. La delegación taba compuesta por dos miembros de la Executiva Nacional d’UNA, Daniel Fernández, responsable d’Ayalguería y Vivienda, y Yolanda González de la Estaya Xurídica. A lo llargo de los trés díes d’asamblea los representantes de la UNA tuvieron conceyos colos partíos miembros de l’ALE nos que los delegaos de les organizaciones polítiques europees recibieron información sobre la UNA, asina como sobre la situación polírtica y social n’Asturies y sobre la llingua asturiana.

Tanto los partíos colos que se caltuvieron conceyos como l’equipu directivu de l’ALE interesáronse pol proyectu d’Unidá Nacionalista Asturiana (UNA) y amosáronse mui receptivos a la incorporación de la mesma a l’ALE como miembru de plenu derechu. Yolanda González y Daniel Fernández tamién aconceyaron con Nelly Maes, presidenta de l’Alianza Libre Europea, y Günther Dauwen, Director de la federación (ver semeya). Nel conceyu apautóse qu’UNA entama oficialmente’l procesu pa incorporase a l’ALE, yá que la organización cumple colos requisitos necesarios pa pertenecer a ella. Asumir los oxetivos de la federación y que’l partíu cuente nes sos files con representantes institucionales son los principales requisitos qu’hai que cumplir pa poder pertenecer a esta xuntura de partíos europeos.

L’Alianza Llibre Europea creóse en 1981, buscado axuntar les fuerces de les organizaciones polítiques europees que defenden la soberanía de los sos países o de minoríes nacionales dientro de les llendes d’Europa. Na actualidá son 32 los partíos que pertenecen a ella (dende partíos de gobiernu hasta pequeños partíos de minoríes nacionales europees) y tien representación nel parlamentu européu al traviés de 5 diputaos que s’encuadren dientro del grupu parlamentariu Los Verdes Europeos/Alianza Libre Europea. Ente los partíos pertenecientes dellos tán presentes en gobiernos de los sos países (Cataluña, Gales, Escocia…) y toos tienen dalgún tipu de representación institucional nos parlamentos o nos conceyos.

Tamién te podria gustar