Portada Educación Una aplicación móvil va facilitar el contactu ente conceyalía d’Educación y families avilesines

Una aplicación móvil va facilitar el contactu ente conceyalía d’Educación y families avilesines

by redacción asturnews
Foto: srgpicker (https://www.flickr.com/photos/srgblog/)

La información sobro la educación de los neños avilesinos llegará-yos a sos padres al traviés del teléfonu móvil, sigún vieno acabante d’asoleyar la Conceyalía d’Educación del Ayuntamientu.

La Conceyalía d’Educación va poner en marcha nes próximes selmanes una aplicación, llamada TokApp, que va sirvir pa caltener una relación más estrecha coles families. Va Dexar «un contactu directu coles families, informándoles de too cuanto puea ser del so interés al respective de la educación de los sos fíos», según esplicó la conceyala Yolanda Alonso, amás de pa «enriar les sos demandes y esmoliciones de la manera más axilosa posible».

Va Entrar en funcionamientu a finales de payares y les primeres que van tener accesu a ella van ser les asociaciones de madres y padres d’alumnos. A partir d’entós, les families que la soliciten van poder tamién faer usu d’esta aplicación qu’inclúi la unviada d’información individual o global, estableciendo xuna clasificación personalizada en grupos y que, a demás, dexa la posibilidá d’axuntar documentos, enllaces o imaxes.

L’aplicación foi una de les principales novedaes que s’encetaron na xunta del Conseyu Escolar Municipal, na que tamién se dio a conocer l’estáu de diversos programes que tán funcionando desque empezó’l cursu’l pasáu 11 de setiembre, ente elles la matriculación nos centros públicu y alcordar, qu’anguaño algama a 12.680 alumnos.

Un terciu d’ellos, 4.270, cursen dalgunu de los cursos d’educación primaria, y otros 3.027 tán matriculaos en secundaria. Sígen-y por volume los ciclos formativos, con 1.948 alumnos, el segundu ciclu d’infantil con 1.789 neños, y Bachilleratu, con otros 1.182 mozos. La llista completala’l primer ciclu d’infantil, con 383 ñácaros y el centru d’educación especial de San Cristóbal, que cunta esti cursu con 81 alumnos.

Tamién te podria gustar