Portada Música Un xueves de conciertos mui asturianos

Un xueves de conciertos mui asturianos

by asturnet

El cantautor Toli Morilla en Xixón y la zanfonista Celia n’Avilés protagonicen les cites musicales d’esti xueves primeru d’abril con un marcáu acentu asturianu. “Nueche d’insomniu” y “Coloradina la guinda” son los sos trabayos más recién, que van aprovechar a repasar nos conciertos d’esta nueche.

El cantautor Toli Morilla presenta dientro del calandariu de conciertos del chigre “El Trisquel” de Xixón los temes del so discu “Nueche d’insomniu”, con un recital previstu pa les 21:30h nel local xixonés de la Cai Marqués de San Esteban.

Per otru lláu, el Centru Municipal d’Arte y Esposiciones d’Avilés “L’Arbolón” presenta esti xueves 6 dende les 20:15h de la tarde la obra de la intérprete de zanfona Celia González, que va tocar los temes del so primer discu “Coloradina la Guinda” que tien a la gaita de rabil como protagonista.

La zanfonista Celia González ye abondo conocida poles sos intervenciones en discos d’Hevia, Nuberu, Muyeres o Ramón Prada y presentó nes vacaciones navidiegues el so primer discu en solitariu, ‘Coloradina la guinda’, nel qu’ufre 18 temes interpretaos con gaita de rabil, la mayoría d’ellos cantaos en llingua asturiana.

Tamién te podria gustar