Portada Educación Un taller enseña “Diseñu y realización d’actividaes de tiempu llibre n’asturianu”

Un taller enseña “Diseñu y realización d’actividaes de tiempu llibre n’asturianu”

by redacción asturnews

Esti vienres entama en Xixón un taller qu’enseña “Diseñu y realización d’actividaes de tiempu llibre n’asturianu. Usu de los xuegos tradicionales y la llingua”. Nesti taller xunense dambes coses pa esquizar ferramientes de trabayu con adolescentes y mocedá

Ye un programa de formación añal, pensáu para complementar la formación de monitor/as de tiempu llibre, educadores/as y otros perfiles profesionales que trabayen con adolescentes y nuevos. Tratar de talleres bien prácticos, para dotar de ferramientes útiles nel trabayu directu con adolescencia y mocedá.
El nuesu próximu taller: “Diseñu y realización d’actividaes de tiempu llibre n’asturianu. Usu de los xuegos tradicionales y la llingua”.

El tiempu llibre pue ser una redolada privilexada para practicar la llingua ya introducila nes nueses actividaes, averase a los xuegos tradicionales de la cultura asturiana,conocer actividaes y xuegos n’asturianu, y ampliar los nuesos recursos deanimación con cantares, cuentos, acertijos, cosadielles, traballingües, etc.

Esti taller va realizase n’asturianu.
Conteníos

L’asturianu nel ámbitu del ociu educativu y el tiempu llibre Actividaes
y xuegos n’asturianu Xuegos
tradicionales asturianos
Recursos d’animación n’asturianu: cantares, cuentos, acertijos y cosadielles…

Más información

Tamién te podria gustar