Portada Tecnoloxía Un proyectu pa fabricar productos pa xuegos de rol gana’l tercer concursu “Avilés Empreses”

Un proyectu pa fabricar productos pa xuegos de rol gana’l tercer concursu “Avilés Empreses”

by redacción asturnews

Daniel Suárez Díaz foi escoyíu como ganador del tercer concursu de proyectos empresariales “Avilés Empreses”, convocáu pel Centru d’Empreses La Curtidora. El so proyectu “To Infinity” parte de la fabricación aditiva pa diseñar y fabricar caxes y productos modulares y personalizaos pa la comunidá de gamers de xuegos de rol y war games (xuegos de guerra en tableros).

El xuráu, presidíu pol conceyal de Desenvolvimientu Urbanu y Económicu, Manuel Riola, y del que tamién formaron parte la directora de La Curtidora, Ana Lamela; el técnicu municipal Víctor Fernández y María Martínez, responsable de relaciones institucionales de Satec, tomó esta decisión  por unanimidá. Al concursu presentáronse siete iniciatives.

El promotor ye un mozu arquitectu con esperiencia nel desenvolvimientu d’impresión 3D con distintos materiales aplicaos a la edificación, según nel diseñu y modeláu de viviendes modulares. En reparando una demanda nel mercáu de gamers, de la qu’él forma parte, de productos personalizaos, decidió aplicar les sos conocencies al sector.

El xuráu valoró l’altu grau de maduror y calidá del proyectu, la conocencia del mercáu potencial per parte del promotor, la capacidá d’afaese a distintos  escenarios y l’usu de fontes  de financiamientu alternativu pa poner en marcha la so idea.

Daniel Suárez alzóse con un premiu qu’inclúi un añu d’acompañamientu y estancia gratuita en La Curtidora. La oficina va afacer a les necesidaes de la empresa tocantes a capacidá y tamañu.

Amás, va faese entrega al ganador d’una bolsa pa participar nel 10 Foru Européu Tresfier,  de Ciencia, Tecnoloxía ya Innovación que se va celebrar en Málaga en febreru de 2021.

Los otros seis proyectos finalistes pertenecíen a sectores tan distintos como’l desenvolvimientu d’una plataforma integral de servicios nel campu de los Y-Spots (Y-skill.es); los servicios d’orientación educativa y llaboral (Consultoría Currículum); servicios de llimpieza (Limpiastur); rehabilitación de tendinopatías (Reconecta); una axencia de comunicación online (Vitamina comunicación); o una consultoría nel sector de cultura y ociu promovida por Silvia María González Fernández.

Los proyectos que se presentaron teníen d’atopase en fase embrionaria, pudiendo participar tantu persones non constituyíes entá n’empresa, como sociedaes qu’empecipiaren la so actividá l’unu de xineru de 2020.

Tamién te podria gustar