Portada Música Un programa de 17 grupos y 9 locales axuntase nel festival N’Alcordanza d’Igor y Carlos que va tener llugar en Xixón

Un programa de 17 grupos y 9 locales axuntase nel festival N’Alcordanza d’Igor y Carlos que va tener llugar en Xixón

by asturnet

Los díes 27 y 28 de xunu va desenvolvese en Xixón el festival N’Alcordanza, en memoria y homenaxe de los músicos asturianos Ígor Medio y Carlos Redondo, finaos n’accidente de tráficu en 2006. Amás de la faceta señardosa, el festival tamién tresmite un mensaxe reivindicativu del oficiu de músicu. Dende fai 8 años, grupos y locales de la ciudá de Xixón axúntense alrodiu l’alcordanza d’Ígor Medio y Carlos Redondo, figures clave de la música asturiana, y que finaron n’accidente de tráficu cuando diben tocar a Barcelona la nueche de San Xuan de 2006.

En 2014 el Festival N’Alcordanza vuelve apostar pol formatu del añu pasáu, conciertos repartíos per tou Xixón de distintos estilos en dos intensos díes. Asina, 17 grupos van participar a partir del vienres 27 de xunu hasta la nueche del 28 en 9 conciertos en delles de la sales y locales xixoneses más xuníos al mundu de la música. Puede consultase los horarios y llugares de los conciertos na páxina web del festival www.nalcordanza.com.

Pero al igual que l’añu pasáu, N’Alcordanza tamién quier sirvir d’altavoz pa reivindicar una meyor considerancia, por parte de munchos sectores, del oficiu de músicu. Si na edición anterior publicóse un manifiestu, en 2014 más de venti artistes asturianos realizaron una serie de Postales nes que representen qué ye pa ellos la música y la xera y trabayu de facela. A lo llargo de tol mes de xunu va espublixándose cada día’l trabayu d’un artista. Esta iniciativa lleva’l nome de “Les Postales”, y tamién se puede ver na web asina como en las redes sociales del festival.

Música ya imaxe xúntense n’alcordanza d’Ígor y Carlos, asina como n’acción de protesta por una mayor considerancia y respetu que merez la música y les persones que la faen.

Tamién te podria gustar