Portada Lliteratura Un organismu internacional distingue un llibru de García Oliva pola so promoción de valores “humanos”

Un organismu internacional distingue un llibru de García Oliva pola so promoción de valores “humanos”

by asturnet

Les lletres asturianes reivindiquen el so altor. La Comisión Católica Española de la Infancia, un organismu internacional con sé na llocalidá suiza de Xinebra integráu por filólogos, periodistes ya educadores, destaca nuna llista de diez llectures encamentaes ‘El barco de los locos’, la primer novela en castellán del xixonés Vicente García Oliva, veteranu autor lliterariu en llingua asturiana.

L’organismu, vinculáu a la Comisión Episcopal d’Apostoláu Seglar, premia dende 1962 aquelles obres pa neños y rapazos que, al so xuiciu, destaca por promover valores “humanos, lliterarios y cristianos”. Amás de conceder esi galardón, que na edición de 2004 correspondió-y a ‘El herrero de la luna llena’, de María Isabel Molina, la Comisión asoleya una denominada llista d’honor con otres nueve obres encamentaes, en cuyu puestu númberu 4 figura esti añu la novela de García Oliva.

Pesie a que la distinción nun tien dotación económica, ta considerada de gran prestixu na estaya de la lliteratura infantil y xuvenil, xéneru nel que s’enmarca ‘El barco de los locos’. Según la sinopsis ellaborada pol organismu de signu católicu, la novela de Vicente García Oliva ta especialmente recomendada pa rapazos mayores de 14 años y ye “un canciu, mui bien escritu, a la entrega de los que saben dar lo meyor d’ellos mesmos a los que sufren”.

La obra qu’agora resulta distinguida internacionalmente ta publicada na colección xuvenil de la Editorial Pearson/Alhambra nel añu 2003, y analiza les dificultaes de la convivencia al traviés de la metáfora d’un barcu nel que s’embarquen families d’estremada procedencia.

Vicente García Oliva (Xixón, 1944), participante nel rellatu collectivu que publica Asturnews na so sección Lletres Sociedá Coperativa, foi ún de los miembros orixinarios del grupu de la entidá Conceyu Bable en Xixón y la so aportación pionera a la lliteratura infantil y xuvenil n’asturianu cuayó n’obres como ‘Les aventures de Xicu y Ventolín’, ‘Fontenebrosa: el reinu de los silentes’ y la más reciente ‘El mercaderu de tormentes’.

Web de la Comisión Católica pa la Infancia

Tamién te podria gustar