Portada Comunicación Un nuevu sitiu web arriquez el panorama dixital d’actualidá en llingua asturiana

Un nuevu sitiu web arriquez el panorama dixital d’actualidá en llingua asturiana

by asturnet

Más posibilidaes pa los llectores dixitales asturfalantes. El diariu xixonés ‘El Comercio’ pon en funcionamientu un canal monográficu n’internet con conteníos culturales, diseñáu y manteníu dafechu en llingua asturiana, nel qu’ufre información de lliteratura, música, artes escéniques y cuestiones llingüístiques, emplegando’l sistema de copyleft ufiertáu por Asturnews pa espardir noticies asoleyaes nesti diariu.

Asina, el denomináu ‘Canal Asturies’, que fai usu del serviciu llibre d’Asturnews pa reproducir conteníos d’esti diariu cultural cola única condición de que se cite al periódicu on-line como fonte de cada noticia, inclúi información organizada por asuntos, incorpora una galería de semeyes d’Asturies y proporciona la posibilidá de participar n’encuestes vía web.

Accesible de forma abierta y de baldre al traviés de la web d’El Comercio, el nuevu espaciu web en llingua asturiana atiende con especial procuru pa les noticies del ámbitu llingüísticu, inclúi testos d’opinión y ufre la posibilidá de descargar un viodeoclip pa neños, amás de conteníos en formatu pdf.

Con ciertes intermitencies, el diariu xixonés ‘El Comercio’ dio-y na so hestoria más reciente protagonismu a la llingua asturiana n’espacios como’l veteranu suplementu cultural ‘Alitar Asturies’ -creáu en 1978- y, a mediaos de los años noventa, en secciones comunes del periódicu, nuna práctica qu’agora quier recuperar el diariu y qu’hai unos meses emplega’l periódicu ‘La Voz de Asturias’, qu’inclúi informaciones en llingua asturiana na so sección de Cultura y Espectáculos.

Al frente de ‘El Comercio’ ta, dende mayu pasáu, Íñigo Noriega, que na so calidá de director vien amosando una especial sensibilidá pola presencia de la llingua y cultura asturianes nes páxines del periódicu y auspicia la voluntá de modernizar y fortalecer la sección ‘Alitar Asturies’.

Accesu al canal monográficu n’asturianu

Tamién te podria gustar