Portada Lliteratura Un nuevu llibru de José Ángel Gayol, ente la obra d’arte y la de pensamientu.

Un nuevu llibru de José Ángel Gayol, ente la obra d’arte y la de pensamientu.

by asturnet

El silenciu invisible de José Ángel Gayol ye un llibru singular, a medio camín ente la obra d’arte y la de pensamientu. Con un planteamientu bien orixinal y plásticu, al empar cenciellu y d’altor, l’autor va guiando a quien llee páxina tres páxina per ún de los grandes debates de la humanidá: cómo’l ruíu nos torga l’entendimientu y la comprensión.

El conocimientu sociopolíticu que la ciudadanía tien o la información social que recibe ye un discursu, una ficción que los poderes económicos y políticos-y ponen delantre como una ventana comunicacional qu’asemeya un cuadru. Y la pintura invita al silenciu, ye poesía muda, la palabra del silenciu. ¿Cómo pue, entós, ayudanos la pintura a conocer esa realidá? D’eso trata esti llibru, de cómo nel silenciu de la pintura vamos poder descubrir l’otru silenciu necesariu pal entendimientu y la comprensión de la realidá –la Verdá– esterior.

José Ángel Gayol tien ganaos dellos de los premios de más prestixu de les lletres asturianes: Asturias Joven de Poesía (2015) y de Textos Teatrales (2010); «Elvira Castañón» (2011), «Fernán-Coronas» (2011) y «Xuan María Acebal» (2012) de Poesía, amás del «Máximo Fuertes Acevedo» d’Ensayu en dos ocasiones (2015 y 2019). El silenciu invisible confírmalu como la voz más interesante y personal de les nueses lletres pola fondura intelectual y la capacidá d’análisis, que lu lleven a afilvanar idees y afirmaciones polítiques, filosófiques o sociales d’altor.

Tamién te podria gustar