Portada Cine ‘Un monstruo viene a verme’, de Bayona, trunfa nos premios Gaudí

‘Un monstruo viene a verme’, de Bayona, trunfa nos premios Gaudí

by redacción asturnews

La película ‘Un monstruo viene a verme’ foi la gran trunfadora de la IX gala de los Premios Gaudí del cine catalán, que tuvo llugar nel auditoriu del Fórum de Barcelona.

La película empobinada por Juan Antonio Bayona consiguió ocho de les once estauínes a les qu’aspiraba, colo que la superproducción allugase en bona posición no que podría ser un preámbulu de los próximos premios Goya, los galardones de l’Academia del Cine Español, nos que va optar a doce nominaciones. Amás de los premios a meyor dirección y meyor película en llingua non catalana, la película de Bayona ganó los galardones n’árees técniques como meyor dirección de producción, montaxe, fotografía, efectos visuales, dirección artística y soníu.

La película que cuntaba con más nominaciones, ‘La propera pell’, de Isaki Lacuesta y Isa Campos, un total de 14, nun sale de la velada como derrotada, pos consiguió’l máximu galardón, el Gaudí a la meyor película en llingua catalana, el de meyor actriz protagonista, pa Emma Suárez, y el de meyor guión, robláu por dambos cineastes al pie de Fran Araújo. Al igual que ‘Una bisarma vien veme’, el drama ‘100 metros’, basáu na esperiencia real de superación de Ramón Regueru, al que diagnosticaron esclerosis múltiple, tamién tenía 11 nominaciones, y a la fin collechó dos estatuilles, los dos de meyor actuación secundaria, pa Alexandra Jiménez y Karra Elejalde. ‘La mort de Louis XIV’, d’Albert Ferrucha, que partía con siete nominaciones, consiguió dos Gaudí: meyor vestuariu y meyor maquillaxe y peluquería, previsibles nun filme de dómina.

Tamién te podria gustar