Portada Lliteratura Un llibru repasa la boda real en clave d’humor autóctonu

Un llibru repasa la boda real en clave d’humor autóctonu

by asturnet

La boda real, vista dende ún de los pocos prismes que faltaben. L’autor Xuan d’Amandi estrénase como monologuista na obra ‘El casoriu de Letizia y otros fechos principales’, una obra que fai por amestar sátira y respetu nel repasu de la “babayonería” cola que se recibió n’España la noticia de la boda’l Príncipe Felipe cola periodista uvieína Letizia Ortiz.

Según la casa editorial Trabe, responsable de la publicación del llibru na so colección “Maestros del humor”, ‘El casoriu de Letizia’ echa mano del sentíu del humor más autóctonu pa poner n’evidencia el propiu anunciu’l casoriu, la ceremonia de pidida y “los patéticos resúmenes de la vida de la novia”, encarnaos en vieyes amigues, vecinos y familia.

Pa promocionar la salida del llibru al mercáu, Trabe entama un actu de presentación previstu pa les 12,30 hores de güei, sábadu, na Aula abierta de la Llibrería Asturiana, asitiada nel númberu 4 de la cai Buenaventura de Paredes, nel barriu uvieín de Pumarín.

Participarán nel actu, ente otros, l’ex presidente asturianu Pedro de Silva y los escritores Luis Arias Argüelles-Meres y Adolfo Camilo Díaz. Habrá amás una interpretación a cargu l’actor Toño Caamaño.

Tamién te podria gustar