Portada Reseñes de llibros Un llibru de toponimia hispánica recueye los topónimos más señalaos del dominiu asturlleonés

Un llibru de toponimia hispánica recueye los topónimos más señalaos del dominiu asturlleonés

by asturnet

“Toponimia Hispánica, origen y evolución de nuestro topónimos má importantes”, ye un llibru coordináu por Emili Casanova y espublizáu pola Editorial UTET, de Torino (Italia). L’entamu al llibru ye del caderalgu asturianu Xosé Lluis García Arias, que nesti trabayu ta al cargu de los topónimos d’Asturies y Lleón, mientres que pa Zamora y Salamanca ye José Ramón Morala, miembru d’honor de l’Academia de la Llingua Asturiana. Nel llibru recuéyense los diez topónimos más señalaos de caúna de les provincies del Estáu español.

La espublización forma parte del ambiciosu proyectu Dictionary of European Place-Names (Diccionariu de Nomes de Llugar Europeos) y ufre una visión pa un públicu ampliu, a mou d’obra divulgativa.

Amás de los autoros citaos, a cargu de la toponimia de Cantabria ta J.L. Ramírez Sábada, mientrees que pa la de Galicia ye Gonzalo Navaza l’encargáu. Los territorios d’País Vascu y Navarra tán al cargu de Patxi Salaberri, Aragón iguólu Jesús Vázquez; Cataluña, Javier Terrado, Castiella, Hermógenes Perdiguero, La Rioxa ta al cargu de Fabián González, Madrid, Murcia y Castiella-La Mancha, Emilio Nieto Ballester; el País Valencianu tuvo al cargu del coordinador del llibru, Emili Casanova; Estremadura, Andalucía, Ceuta y Melilla preparóla E. Castaño Fernández, mientres que Baleares tuvo al cargu de Joan Miralles i Montserrat y Canaries baxo l’estudiu de Maximiano Trapero.

Tamién te podria gustar